Oprava funkce automatické registrace nakupujícího

Košík eshopu umožňuje automaticky zaregistrovat v daném eshopu každého nakupujícího, který při kompletaci informací o objednávce ponechá zaškrtnutou volbu Zaregistrovat v eshopu (Tuhle hlášku si samozřejmě může každý provozovatel dle své libosti přepsat v administraci daného eshopu svou vlastní výzvou…).

Tahle automatická registrace je dobrá k tomu, že pokud daný uživatel navštíví eshop někdy znovu, nemusí vyplňovat v procesu objednávky znovu všechny políčka o své osobě, ale jejich obsah je načten z databáze eshopu. Dalším důvodem pro registraci je možnost získat slevu při nákupu. Pokud provozovatel eshopu poskytnul některému ze zaregistrovaných uživatelů řekněme 10% slevu, pak po přihlášení daného zákazníka do eshopu jsou všechny ceny zobrazovány po odečtení této slevy.

Až sem vše OK a vše fungovalo jak má. Jen se vloudila drobná chyba do samotného procesu registrace zákazníka. Konkrétně se při samotné registraci posílají 2 emailové zprávy: jedna samotnému provozovateli eshopu, aby věděl že se něco děje (vedle toho se samozřejmě vše uloží do databáze a provozovatel eshopu s tímto nemá samozřejmě žádnou práci) a druhá pak zaregistrovanému uživateli. Takhle by to tedy mělo a teď už i funguje.

A co bylo tedy špatně? Obě emailové zprávy o registraci se odeslaly na email provozovatele eshopu a samotnému zákaznikovi se neposlalo nic.

Opraveno…