Technická podpora uživatelů

Čas od času se stane, že některý uživatel některých našich služeb si neví s něčím rady. V tu chvíli vytočí naše telefonní číslo a začíná telefonický maraton, při kterém se nám snaží popsat co má za problém a žádá nás o radu a nejlépe, abysme mu hned pomohli.

Každý složitě popisuje jak a kam se dostal, co právě vidí na svém monitoru a na co kliknul myší. Znáte to …

A protože jednou vidět je lepší než 100x slyšet, umístili jsme na naše stránky aplikaci pro vzdálený přístup na klientův počítač.

Stačí, když zákazník s problémem na svém PC spustí tohoto klienta a my se dokážeme přes Internet připojit na jeho počítač a vzniklý problém vyřešit…

Vše je bezpečné: přístup je možný jen v momentě kdy je aplikace klienta spuštěna. Každé připojení má jedinečné ID a pro každé nové připojení se na straně klienta generuje nové heslo, bez jehož znalosti není připojení možné ….

Klienta vzdálené podpory najdete na naši servisní stránce.