Vkládání reklam do eshopu

Dnes jsem vypnul vkládání reklamního obsahu z cizích inzerentních sítí. To znamená, že pokud se v eshopu zobrazí nějaká reklama, pak je Vaše a vkládáte si ji do eshopu sami.

Asi rok jsem si více-méně pohrával s různými dodavateli reklamního obsahu a zároveň s inzerentními možnostmi vlastního eshop řešení. Za necelé 2 roky, co systém vyvíjím jsem se dostal k návštěvnosti 8.000.000 zobrazených stránek měsíčně a toto číslo, vzhledem k přibývajícím eshopům, stále roste. Za tuto dobu jsem měl možnost interně a velice detailně nahlédnout do systému Seznamu, ETargetu a Googlu. Pochopil jsem jejich byznys a vyvodil z něj pro sebe důležité závěry, které se v budoucnu určitě promítnou zpět do mé eshop platformy.

Znamená to, že do eshopu nebudu nikdy vkládat inzerci? Určitě budu. Ale bude to za dalelo obchodně férovějších a technicky jasnějších podmínek. Budoucnost vidím v inzerentní síti s vlastním reklamním obsahem.

V kostce:
Je to asi tak, jako byste měli kolem dálnice stovky bilbordů a za pár korum byste nechali na ně lepit reklamu někoho jiného a to bez jakékoliv možnosti do reklamního byznysu nějak zasahovat. Dokonce jej nesměli ani monitorovat… 🙂